Potencjał sprzedażowy banku to 500 tys. klientów PKO BP i  ponad 110 placówek  w Warszawie, poinformował wiceprezes Jacek Obłękowski. PKO BP chce wprowadzić taką kartę także w innych dużych miastach i prowadzi w tej sprawie rozmowy. 

„W samej Warszawie mamy ponad 500 tys. klientów. Element  akwizycyjny to 110 placówek. Dlatego PKO Bank Polski jest idealnym partnerem tego przedsięwzięcia" – powiedział Obłękowski podczas spotkania prasowego.

Dodał, że bank rozmawia o wprowadzeniu takiego produktu również z innymi dużymi miastami i niewykluczone, że jeszcze w tym roku udostępni  kartę o takich parametrach w kolejnym mieście.

Z Warszawskiej Karty Płatniczej mogą korzystać obecni klienci banku oraz ci, którzy otworzą lub posiadają konto osobiste w PKO BP – także osoby wskazane przez posiadacza konta, które nie ukończyły 13. roku życia.

Karta jest wypukła, ze zdjęciem. Numer karty miejskiej jest nadrukowany na plastiku. Można nią zapłacić w Internecie, POSach. Kartę można doładować i zakodować na niej bilet miejski, płacąc nią jednocześnie za ten bilet, można nią także zapłacić za parkowanie w parkometrach z logo Visa.