"Potrzebujemy zastrzyku gotówki na realizację gry, która moim zdaniem wielkością i potencjałem zbliżona jest do innych dużych tytułów polskich developerów. Premierę największej naszej dotychczasowej produkcji na PC, Mac, PS4 i Xbox One, planujemy pod koniec 2016 r." - powiedział prezes spółki Michał Stępień, cytowany w komunikacie.

Z oferty, która przeprowadzona zostanie na pod koniec maja spółka zamierza pozyskać ok. 1,5 mln zł.

Jujubee tworzy swoje własne tytuły, jak również pracuje na zlecenie wydawców zagranicznych. Dotychczas najważniejsze produkcje w dorobku katowickiej firmy to m.in.: Flashout 3D, Suspect in Sight, Flashout 2 i Spellcrafter. Premiera tego ostatniego miała miejsce dwa tygodnie temu.

"Oprócz tytułu, na realizację którego potrzebujemy zewnętrznego finansowania, pracujemy obecnie nad dwoma innymi projektami. Pierwszy z nich to gra na zlecenie wydawcy zagranicznego, który w pełni finansuje produkcję. Drugi to gra strategiczna, nad którą pracujemy od końca ubiegłego roku"  - wyjaśnił prezes.

W 2014 r. spółka wypracowała niespełna 0,5 mln zł przychodów oraz zysk netto na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Dotychczas gry Jujubee zostały pobrane ponad 2 mln razy. Produkty spółki obecne są m.in. w USA, Kanadzie, Chinach, Japonii, Rosji i terenie całej Unii Europejskiej. Około 30% dotychczasowych przychodów Jujubee pochodzi z Chin.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego.