Zysk operacyjny wyniósł 232,00 mln zł wobec 200,00 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowana EBITDA w II kw. 2015 wyniosła 959 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 3 013,00 mln zł w II kw. 2015 r. wobec 3 084,00 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-II kw. 2015 r. spółka miała 297,00 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 365,00 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 5 943,00 mln zł w porównaniu z 6 079,00 mln zł rok wcześniej.

Skorygowana EBITDA w okresie I-II kw. 2015 wyniosła 1 919 mln zł.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-II kw. 2015 r. wyniósł 303,00 mln zł wobec 444,00 mln zł zysku rok wcześniej.

Orange Polska (dawniej TPSA i PTK Centertel) to wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce. Orange dostarcza m.in. usługi telefonii stacjonarnej, dostępu do internetu, telewizję oraz usługi transmisji głosu przez internet (VoIP), a także świadczy usługi telefonii komórkowej, w tym usługi trzeciej generacji w standardzie UMTS oraz usługi oparte na technologii CDMA.