"Spodziewamy się kontynuacji istotnego wzrostu w ujęciu r/r i utrzymania zyskowności Premium TV" - powiedział Driscoll podczas konferencji prasowej.

Według zarządu TVN, Premium TV staje się jednym z filarów biznesu grupy. Reprezentowane udziały w oglądalności Premium TV wzrosły w I połowie roku o 6,1 pkt proc. do 14,8 proc.. Wzrost ten wynika głównie z pozyskania nowych kanałów jak Disney, Discovery, Fox, AXN (dodały łącznie 5,8 pkt proc.).

Zarząd grupy TVN podał ponadto, że przychody Premium TV w I połowie roku odnotowały znaczny wzrost przy wysokiej dźwigni operacyjnej osiągniętej dzięki wyższej oglądalności i cenom oraz wyraźnie niższym bezpośrednim kosztom reprezentacji zewnętrznych kanałów.

TVN to zintegrowana grupa medialna, działająca w ramach trzech głównych segmentów biznesowych: nadawanie i produkcja telewizyjna oraz cyfrowa płatna telewizja satelitarna. Nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych, m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVN Turbo i TVN Style.

Reklama

>>> Czytaj też: TVN: Zysk netto wyniósł 115,08 mln zł w II kw. 2014 r. wobec straty rok wcześniej