– Obsługiwanie klientów przez podwójnie zatrudnionych pracowników spółki zależnej od banku w pomieszczeniach banku i wykorzystywanie przez nich infrastruktury teleinformatycznej banku do celów dotyczących działalności spółki zależnej jest szczególnie naganną praktyką – przyznaje Jacek Barszczewski, rzecznik Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego. Idea Bank nie odpowiedział na nasze pytania. ©℗A12
Spółka zależna od Idea Banku oferowała w oddziale tej instytucji inwestycję w zakup lokali pod wynajem. Obiecując wysokie zyski, nie informowała klientów o możliwym ryzyku. Gdy deweloper przedsięwzięcia ogłosił upadłość, setki osób straciły po 300–400 tys. zł. Do prokuratury wpłynęło właśnie zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama