Klienci celowo wprowadzani w błąd? UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Nowej Telefonii

30 lipca 2018, 13:02
Źródło:PAP
Ptaki siedzące na przewodach telefonicznych

Ptaki siedzące na przewodach telefonicznychźródło: ShutterStock

Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Nowej Telefonii; ze skarg, jakie wpłynęły na tę firmę wynika, że jej przedstawiciele mogą wprowadzać konsumentów w błąd, sugerując, że reprezentują ich dotychczasowego operatora - poinformował w poniedziałek UOKiK.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (3)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze