Dobry produkt i omnikanałowość nie wystarczą, by utrzymać lojalność klienta

5 czerwca 2019, 11:40 | Aktualizacja: 05.06.2019, 12:19
Źródło:ISBnews
Dostępność informacji

Dostępność informacjiźródło: ShutterStock

Największym wyzwaniem dla banków w tworzeniu długoterminowych relacji z klientem jest dotarcie do jego rzeczywistych potrzeb i oferowanie mu pomocy i doradztwa w trudnych czy przełomowych momentach życia. Dobry produkt, czy wiele kanałów dostępu to już za mało, aby pozyskać i utrzymać lojalnego klienta.

wróć do artykułu

Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (2)

  • flo(2019-06-06 14:34) Zgłoś naruszenie 00

    Ciekawy temat. W sektorze ecommerce LPP odniosło spory sukces, więc na ten temat mogą się wiarygodnie wypowiadać.

    Odpowiedz
  • Marat(2019-06-13 20:19) Zgłoś naruszenie 00

    LPP sobie dobrze radzi raczej nie grozi im większa utrata klientów, a z tego co widać po wynikach, raczej przybywa.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze