Klienci rozczarowani autami klasy premium

10 marca 2020, 17:01 | Aktualizacja: 10.03.2020, 23:26
Źródło:forsal.pl
Lexus ES to najlepiej oceniony przez klientów model wcałej 31-letniej historii badania J.D. Power

Lexus ES to najlepiej oceniony przez klientów model wcałej 31-letniej historii badania J.D. Powerźródło: Materiały Prasowe

Audi wypada gorzej niż Ford, Mercedesy zawodzą swoich właścicieli bardziej niż Mitsubishi i Nissany, a Volvo i Jaguar znajdują się pod względem „satysfakcji z posiadania” nawet za budżetowym Fiatem. Z badań amerykańskiej firmy JD Power wynika, że wysoki poziom w segmencie aut luksusowych trzymają już wyłącznie Lexusy i Porsche.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Komentarze (1)

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze