"Nowa normalność” – jak zmienią się zachowania konsumentów, jak dostosują się firmy i jakie to niesie szanse i zagrożenia dla banków? Podczas "Kwadransu EKF" Leszek Pawłowicz, koordynator Europejskiego Kongresu Finansowego rozmawia z Grzegorzem Cimochowskim, partnerem, liderem doradztwa strategicznego w rejonie Europy Środkowej oraz liderem sektora usług finansowych w Polsce w Deloitte.

Kwadrans z EKF to cykl rozmów o „Odpowiedzialnych finansach w obliczu kryzysu”. Co tydzień w czwartek na platformach youtube oraz sli.do odbywają się spotkania online, w ramach których korzystamy z wiedzy i kompetencji współpracujących z Kongresem ekspertów. Rozmawiamy o działaniach mających na celu zniwelowanie skutków kryzysu COVID-19 w perspektywie średniookresowej (2-3 letniej).

„Nowa normalność” – jak zmienią się zachowania konsumentów, jak dostosują się firmy i jakie to niesie szanse i zagrożenia dla banków? - to temat dyskusji, która odbyła się w czwartek 7.05. Poniżej retransmisja rozmowy:

Trwa ładowanie wpisu Facebook

Reklama

Podczas rozmowy eksperci poruszali m.in. następujące zagadnienia:

1. Przyspieszający wzrost e-commerce. Jak zmienią się fizyczne sklepy? Jak to wpłynie na usługi bankowe?

2. Wzrost znaczenia pracy zdalnej. Jak to wpłynie na branże usługowe, w tymi bankowość?

3. Jak i co będziemy konsumować w ramach usług rozrywkowych w nowej rzeczywistości?