"Bruce Willis w trakcie wizyty w Paryżu potwierdził zamiar zainwestowania i osobistego zaangażowania w spółce" - napisano w komunikacie spółki. "Zostanie także członkiem rady dyrektorów i zostanie mianowany na to spotkanie w trakcie najbliższego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy".

Słynny amerykański aktor ma pomóc w rozwoju m.in. marki "Sobieski". Obecnie Willis jest twarzą kampanii reklamowej tego brandu.

Na początku września Komitet obligatariuszy Belvédère reprezentujący posiadaczy ponad 60 proc. obligacji, odrzucił plan wyjścia z postępowania ochronnego przygotowany przez spółkę i przedstawiony do akceptacji sądu handlowego we francuskim mieście Dijon w ramach postępowania rozpoczętego w lipcu 2008 r.

Przychody ze sprzedaży grupy Belvédère spadły do 426,0 mln euro w I półroczu 2009 roku wobec 572,5 mln euro w analogicznym okresie ub. roku. W okresie styczeń-czerwiec tego roku największą sprzedaż grupy odnotowano we Francji (39,6 proc. ogółu) oraz w Polsce (38,4 proc.).

Reklama

Belvédère ocenia, że na koniec grudnia 2008 roku miała 18,6 proc. udziału w rynku wśród wszystkich firm zajmujących się produkcją napojów alkoholowych w Polsce.

W 2008 roku grupa Belvédère miała 61,2 mln euro straty netto wobec 0,9 mln euro zysku rok wcześniej.