Jak przekonują marketingowcy z firmy Land Rover – Defender w wersji X-Tech reprezentuje surowy styl w połączeniu z wiodącymi możliwościami terenowymi. Nadwozie dostępne jest w kolorach Nara Bronze oraz Zermatt Silver, oba występują w połączeniu z kontrastującym wykończeniem dachu, opraw reflektorów przednich i nadkoli Santorini Black. Dodatkowo, samochód wyposażony jest w czarne 16-calowe felgi Saw Tooth, które potęgują jego surowy wygląd. Wnętrze Defendera w zależności od wybranego lakieru nadwozia, może być dwukolorowe (Ebony i Almond w wersji Nara Bronze) lub jednobarwne (Ebony w Zermatt Silver). Tapicerka Defendera X-Tech została uszlachetniona dzięki wykonanym ze skóry zagłówkom, a kontrastowe szycia na fotelach, podłokietniku i kierownicy podkreślają surowy charakter auta. Panel środkowy wykończony jest lakierem w kolorze nadwozia.

Zobacz też: Land Rover Discovery 4 w wersji pancernej (ZDJĘCIA)

Defender X-Tech jest dostępny w wariantach 90 Hard Top oraz 90 i 110 Station Wagon oraz pakietem oferującym pełny zakres dodatkowych akcesoriów, umożliwiających zwiększenie możliwości terenowych oraz zindywidualizowanie samochodu pod kątem potrzeb kierowcy. Na uwagę zasługują m.in. specjalne off-roadowe opony MTR czy zestaw bocznych zderzaków oraz tylny schodek w czarnym kolorze. Zaprezentowany model wyposażony został w 2,4-litrowy silnik wysokoprężny wytwarzający moment obrotowy na poziomie 360 Nm. Podstawowy model Land Rover Defender, produkowany jest nieprzerwanie od 1948 roku

ikona lupy />
Land Rover Defender X-Tech - 2. Fot. Land Rover Polska / Forsal.pl
Reklama
ikona lupy />
Land Rover Defender X-Tech - 3. Fot. Land Rover Polska / Forsal.pl
ikona lupy />
Land Rover Defender X-Tech - 4. Fot. Land Rover Polska / Forsal.pl