Blu zajmuje się produkcją elektronicznych papierosów, czyli urządzeń, które dostarczają nikotynę metodą inhalacji. Jak twierdzą fani e-papierosów, mają one wiele zalet. Dla większości najważniejszą jest możliwość korzystania z nich bez żadnych obostrzeń, ponieważ nie wydzielają dymu, a tylko parę wodną.
Jednak, patrząc na technologiczny rozwój tego produktu, poza wybawieniem dla osób nie mogących powstrzymać się od palenia w miejscu publicznym, staje się on także kolejnym gadżetem ery komunikacji elektronicznej. Jak podaje w swoim internetowym wydaniu New York Times, spółka Blu zaproponuje swoim klientom e-paczki, które ułatwią nawiązywanie kontaktów z innymi palaczami.
Kiedy osoba z paczką e-papierosów Blu znajdzie w pobliżu innego użytkownika, opakowanie zacznie świecić niebieskim światłem i wibrować. Papierosy dadzą także znać, gdy palacz będzie przechodził w pobliżu sklepu z produktami marki Blu.
„Inteligentne” opakowania będą dostępne w cenie ok. 80 dolarów za pięć sztuk, a ich możliwości rozpoznania innego użytkownika mają zasięg ok. 15 metrów.