Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień - listopad 2011 roku wyniosły 25,31 mln zł i były niższe o 5,2% od wyników osiągniętych w porównywalnym okresie ubiegłego roku.

Listopad był kolejnym miesiącem spadków sprzedaży Euromark Polska, ze względu na nietypowe jak na tę porę roku warunki atmosferyczne.

"Ciepłe temperatury oraz niewielkie opady atmosferyczne, w szczególności brak opadów śniegu, negatywnie przełożyły się na sprzedaż produktów z kolekcji zimowych" - głosi komunikat.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży wyniosły 9,51 mln zł i były niższe o 8,6% od osiągniętych w listopadzie roku ubiegłego. Narastająco wyniki sprzedaży Grupy Kapitałowej Euromark osiągnięte w okresie wrzesień - listopad 2011 roku wyniosły 26,75 mln zł i były niższe o 5,2% w skali roku.

Reklama

Euromark Polska, właściciel marek Alpinus i Campus, miała 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w roku obrotowym 2010/2011 (1 marca 2010 r. - 31 sierpnia 2011 r.) wobec 1,06 mln zł straty rok wcześniej (1 września 2009 r. - 31 sierpnia 2010 r.). Skonsolidowane przychody wyniosły 153,97 mln zł wobec 111,69 mln zł rok wcześniej.