Narastająco, jednostkowe wyniki sprzedaży osiągnięte w okresie wrzesień - grudzień 2011 r. wyniosły 34,76 mln zł, co oznacza spadek o 18,1% r/r, poinformowała spółka w komunikacie.

"Grudzień 2011 roku był, w obecnym sezonie jesienno-zimowym, okresem kontynuacji (w coraz silniejszej postaci) wyjątkowo łagodnej aury, a wynikający z powyższego wpływ na sprzedaż produktów z oferty emitenta uległ zwiększeniu. (…) Dodatkowym czynnikiem negatywnie wpływającym na sprzedaż produktów z kolekcji zimowej w grudniu bieżącego roku były opady deszczu, w ilości nieznacznie niższej od normy przyjętej dla tego miesiąca. (…) Opady śniegu zasadniczo nie występowały, przy czym emitent przypomina, iż grudzień 2010 roku obfitował w intensywne opady śniegu. Połączenie wpływu ww. czynników przełożyło się na obniżenie poziomu grudniowej sprzedaży bieżącego roku w porównaniu do sprzedaży z grudnia 2010 roku" - podano w komunikacie.

Skonsolidowane wyniki sprzedaży grupy kapitałowej wyniosły 10,24 mln zł w grudniu i były niższe od osiągniętych w grudniu roku ubiegłego o 39,7%. Narastająco wyniki osiągnięte w okresie wrzesień - grudzień 2011 r. wyniosły 36,99 mln zł i były niższe o 18,1% w skali roku. Euromark Polska, właściciel marek Alpinus i Campus, miał 0,85 mln zł skonsolidowanej straty netto w roku obrotowym 2010/2011 (1 marca 2010 r. - 31 sierpnia 2011 r.) wobec 1,06 mln zł straty rok wcześniej (1 września 2009 r. - 31 sierpnia 2010 r.).

Skonsolidowane przychody wyniosły 153,97 mln zł wobec 111,69 mln zł rok wcześniej.

Reklama