Środki klientów naliczano podwójnie z powodu awarii.
Rzeczniczka Pekao poinformowała, że bank rozpoczął proces sprawdzania rachunków i operacji. Wszystkie podwójnie zaksięgowane informacje są poprawiane, a pieniądze zwracane klientom banku. Rozmówczyni Informacyjnej Agencji Radiowej zapewniła, że pieniądze trafią na konta do końca dzisiejszego dnia.
Przedstawicielka banku nie chciała mówić o przyczynach i skali awarii tłumacząc się względami bezpieczeństwa.
To kolejna głośna awaria, jaka w listopadzie miała miejsce w polskich bankach. W tym miesiącu klienci PKO BP mieli problemy z wypłacaniem pieniędzy z bankomatów i płaceniem kartami w sklepach. Z kolei przedsiębiorcy korzystający z kont firmowych w BZ WBK nie mogli przez parę dni zlecać przelewów.
>>> Czytaj też: Bankowy pech. Klientów PKO BP dopadła kolejna awaria serwisów internetowych