W ujęciu narastającym za 4 miesiące 2014 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 145,5 mln zł i wzrosła o 8,7 proc. r./r.

Powierzchnia sieci sklepów GK Redan na koniec kwietnia wyniosła 101,7 tys. m2, co oznacza wzrost o 3% w odniesieniu do kwietnia 2013.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w kwietniu 2014 r. wyniósł 24,2 mln zł, co oznacza poziom o 19,5% wyższy niż w kwietniu roku poprzedzającego. Sprzedaż po 4 miesiącach br. osiągnęła poziom 76,8 mln zł i była wyższa o ok. 16,7 proc. r/r.

Sieć Textilmarket na koniec kwietnia składała się z 291 sklepów własnych o łącznej powierzchni 62,9 tys. m2 i była na poziomie 4% wyższym niż w kwietniu 2013.

Reklama

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2014r. wyniosła 19,3 mln zł i była na poziomie 8,5% wyższym niż w kwietniu 2013r. Sprzedaż po 4 miesiącach br. wyniosła 68,8 mln zł, co oznacza wzrost o 1,1 proc. r/r.

Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec kwietnia 2014r. miały łączną powierzchnię 38,9 tys. m2, i były na poziomie 1% wyższym niż w kwietniu 2013 r.

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w kwietniu 2014 r. osiągnęła poziom 2,4 mln zł, co oznacza 9,4% wzrostu do kwietnia 2013r. Ponad 10% wzrost odnotowano narastająco za 4 miesiące przy sprzedaży w wysokości 10,7 mln zł.

Grupa kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2013 r. spółka odnotowała 465,5 mln zł skonsolidowanych przychodów.