"Francja jest jednym z naszych priorytetów – jesteśmy w trakcie instalowania naszych maszyn i docelowo planujemy uruchomić 2500 terminali. Zdajemy sobie sprawę, jak bardzo wymagający są francuscy klienci – dlatego naszym kluczowym celem będzie dopasowanie naszych usług do ich oczekiwań. Będziemy stawiać na całodobową dostępność, wygodne lokalizacje i doskonałą jakość obsługi. Poza tym istotne są dla nas partnerstwa z kluczowymi graczami na francuskim rynku e-commerce" – powiedział Brzoska, cytowany w komunikacie.

Czytaj więcej: InPost wkracza na kolejny rynek. Paczkomaty staną na Bliskim Wschodzie i w Afryce

Międzynarodowa ekspansja Paczkomatów InPost zakłada zawieranie istotnych porozumień na każdym ze światowych rynków – we Francji m.in. z partnerem logistycznym Colis-Privé. Kolejne umowy z partnerami lokalizacyjnymi, logistycznymi oraz e-commerce będą ogłoszone wkrótce, podano również.

"Ekspansji Paczkomatów InPost we Francji sprzyja tempo rozwoju tamtejszego rynku e-commerce. (...) Francja jest obecnie drugim po Wielkiej Brytanii rynkiem internetowego handlu w Europie. Według prognoz, w 2014 roku po raz kolejny utrzyma się na topie, a wartość krajowego e-commerce wyniesie aż 53 miliardy euro" - podkreśla spółka.

Reklama

Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć do samodzielnego nadawania i odbierania paczek. Urządzenia są już dostępne w 20 krajach. Na całym świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – ponad 3500 Paczkomatów. Spółka planuje instalację kolejnych 6000 terminali na terenie Europy, Azji, obu Ameryk, a także na Bliskim Wschodzie i w Afryce.

Polecamy: Poczta Polska rusza do walki o rynek przesyłek. Uruchomi własne paczkomaty