"Chcemy pokazać, że nasza spółka to nie tylko stabilny biznes, generujący pewne przepływy pieniężne, ale również szansa na przemyślany, dynamiczny wzrost dzięki rozwojowi sprzedaży zaawansowanych, specjalistycznych i wysokomarżowych produktów wytwarzanych na bazie surowców parafinowych" - powiedział prezes Dominik Tomczyk, cytowany w komunikacie.

Opracowywany dokument nie zakłada rewolucyjnych zmian w polityce rozwojowej. Jest rozwinięciem i uzupełnieniem zapisów, które znalazły się w prospekcie emisyjnym. Będzie też szczegółowo prezentował drogę realizacji zaplanowanych przedsięwzięć rozwojowych, podano również.

"Jednym z najważniejszych elementów opracowywanej strategii jest zwiększenie w ciągu 5 najbliższych lat udziału sprzedaży produktów spółki dla sektora przemysłowego innego niż świecowo-zniczowy do 50%. W tej chwili wskaźnik ten wynosi ponad 20%" - czytamy dalej.

Równocześnie spółka deklaruje, że istniejący zapas technologiczny pozwala na szybkie i bezinwestycyjne zwiększenie produkcji o około 20-30% w większości grup produktowych w najbliższych latach.

Reklama

Polwax jest jednym z największych producentów i dystrybutorów parafiny przemysłowej w Europie oraz liderem w tej branży w Polsce. Posiada fabrykę produkującą parafiny w Jaśle oraz w Czechowicach-Dziedzicach. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2014 r.