Sprzedaż Grupy w okresie styczeń - maj spadła o 0,8% r/r i wyniosła 105,1 mln zł.

"Sprzedaż Simple CP spadła o 2,9% r/r i osiągnęła w maju 2016 r. 8,9 mln zł, a w Gino Rossi wzrosła r/r o 2,6% i wyniosła 12,7 mln zł" – czytamy w komunikacie.

Sprzedaż Simple CP w okresie styczeń - maj spadła o 2,5% r/r i wyniosła 40,1 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 0,2% i wyniosła 65 mln zł.

Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w maju w Gino Rossi r/r o 4,2 pkt proc. i wyniosła 53,2%, a w Simple CP wzrosła o 3,8 pkt proc. r/r i wyniosła 62,6%. W okresie styczeń - maj w Gino Rossi r/r o 4 pkt proc. i wyniosła 49,3%, a w Simple CP wzrosła o 3,1 pkt proc. r/r. i wyniosła 60,4%, podano także w komunikacie.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)