"Decyzja GPW zbliża nas do debiutu na rynku NewConnect, który będzie bardzo istotnym krokiem w historii działalności spółki. Jednocześnie w ciągu najbliższego miesiąca planujemy zaprezentować obecnym i potencjalnym inwestorom nową, rozszerzoną strategię rozwoju spółki, połączoną z rebrandingem. Dokument będzie wskazywał nasze priorytety biznesowe w perspektywie krótko i średniookresowej, których celem jest wzrost pozycji konkurencyjnej spółki i dalsza budowa jej wartości. W strategii większy udział będą mieć komplementarne technologie rynku OZE wobec energii uzyskiwanej ze słońca" - powiedział prezes Michał Sochacki, cytowany w komunikacie.
Na początku roku Sunday Energy złożył dokument informacyjny w związku z planowanym debiutem na rynku NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarząd spodziewa się wówczas debiutu, któremu nie będzie towarzyszyć emisja akcji, wiosną 2022 r. W grudniu 2020 roku Sunday Energy przeprowadził ofertę publiczną akcji serii B, pozyskując zakładaną kwotę 4 mln zł.
Działalność Sunday Energy opiera się na podstawowym filarze fotowoltaicznym i uzupełniającym, związanym z dodatkowymi usługami i produktami dot. OZE, tj. pompy ciepła, magazyny energii itd. W pierwszym obszarze kluczową częścią biznesu jest import i sprzedaż paneli fotowoltaicznych oraz innych komponentów rynku PV (m.in. inwertery, falowniki). Spółka zajmuje się także developmentem farm oraz rozwija nowe kierunki biznesowe, dotychczas niewystępujące powszechnie na polskim rynku.
(ISBnews)
Komentarze(0)
Pokaż: