Reklama

Reklama

Reklama

Limuzyna dla managera. Pięć gorących premier z targów w Genewie

14 marca 2017, 06:00
Na targach motoryzacyjnych w Genewie swoją premierę miał Lexus LS 500h. Nowa generacja tej flagowej limuzyny japońskiego producenta napędzana jest najnowszym układem hybrydowym Multi Stage Hybrid System. Lexus LS 500h ma długość 5235 mm, szerokość 1900 mm, a rozstaw osi to 3125 mm. Pod maską flagowca znalazł się benzynowy silnik V6 o pojemności 3,5 l, który współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc tego układu wynosi 354 KM i zapewnia przyspieszenie od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy. Dodatkowo w trybie elektrycznym Lexus LS 500h może rozpędzić się bez udziału jednostki spalinowej do 140 km/h. Wersja Lexusa LS z napędem konwencjonalnym (oznaczona jako LS 500) wyposażona jest w skonstruowany od podstaw sześciocylindrowy silnik widlasty z podwójnym turbodoładowaniem, rozwijający moc 415 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 600 Nm. Z silnikiem współpracuje pierwsza w segmencie luksusowych limuzyn 10-biegowa przekładnia automatyczna. Przyspieszanie od 0 do 100 km/h trwa 4,5 sekundy. Na liście wyposażenia znalazł się pakiet Lexus Safety System+, w skład którego wchodzą między innymi system antykolizyjny, funkcja ostrzegająca kierowcę o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu, funkcja pomagająca utrzymać tor jazdy na oznakowanym pasie ruchu, automatyczne światła drogowe i aktywny tempomat.
Na targach motoryzacyjnych w Genewie swoją premierę miał Lexus LS 500h. Nowa generacja tej flagowej limuzyny japońskiego producenta napędzana jest najnowszym układem hybrydowym Multi Stage Hybrid System. Lexus LS 500h ma długość 5235 mm, szerokość 1900 mm, a rozstaw osi to 3125 mm. Pod maską flagowca znalazł się benzynowy silnik V6 o pojemności 3,5 l, który współpracuje z dwoma silnikami elektrycznymi. Łączna moc tego układu wynosi 354 KM i zapewnia przyspieszenie od zera do 100 km/h w 5,4 sekundy. Dodatkowo w trybie elektrycznym Lexus LS 500h może rozpędzić się bez udziału jednostki spalinowej do 140 km/h. Wersja Lexusa LS z napędem konwencjonalnym (oznaczona jako LS 500) wyposażona jest w skonstruowany od podstaw sześciocylindrowy silnik widlasty z podwójnym turbodoładowaniem, rozwijający moc 415 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 600 Nm. Z silnikiem współpracuje pierwsza w segmencie luksusowych limuzyn 10-biegowa przekładnia automatyczna. Przyspieszanie od 0 do 100 km/h trwa 4,5 sekundy. Na liście wyposażenia znalazł się pakiet Lexus Safety System+, w skład którego wchodzą między innymi system antykolizyjny, funkcja ostrzegająca kierowcę o niezamierzonym opuszczeniu pasa ruchu, funkcja pomagająca utrzymać tor jazdy na oznakowanym pasie ruchu, automatyczne światła drogowe i aktywny tempomat. / Media
Czasy, w których limuzyny odznaczały się konserwatywną, dostojną ociężałością, minęły już bezpowrotnie. Dzisiaj w konstruowaniu flagowych modeli wykorzystuje się lekkie materiały oraz nowatorskie napędy. Premiery na targach motoryzacyjnych w Genewie pokazały również, że w „limuzynie dla managera” nie może zabraknąć sportowych osiągów.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak