Reklama

Reklama

Reklama

Zobacz jak zmieniało się logo największych polskich firm [GALERIA]

26 sierpnia 2014, 05:07
Przekształcenia logo miały często związek z dokonanymi właśnie zmianami własnościowymi, ale bywało i tak, że chodziło tylko o odnowienie i uwspółcześnienie logotypu. W przypadku największych spółek tego typu zmiana związana jest zawsze z niebagatelnymi wydatkami, które liczy się w dziesiątkach milionów złotych. Bank Pekao ostatni rebranding rozpoczął w 2012 r. i zakończył w 2013 r. Nowe biało-czerwone logo oznaczało zerwanie z wcześniejszym wizerunkiem, którego nieodłącznym elementem był przez lata żubr, nawiązywało natomiast do logo UniCredit Group, do której należy teraz bank. Zmianie uległa także nazwa - z Pekao SA, na Bank Pekao. Koszty całej operacji sięgnęły 40 mln zł.
Przekształcenia logo miały często związek z dokonanymi właśnie zmianami własnościowymi, ale bywało i tak, że chodziło tylko o odnowienie i uwspółcześnienie logotypu. W przypadku największych spółek tego typu zmiana związana jest zawsze z niebagatelnymi wydatkami, które liczy się w dziesiątkach milionów złotych. Bank Pekao ostatni rebranding rozpoczął w 2012 r. i zakończył w 2013 r. Nowe biało-czerwone logo oznaczało zerwanie z wcześniejszym wizerunkiem, którego nieodłącznym elementem był przez lata żubr, nawiązywało natomiast do logo UniCredit Group, do której należy teraz bank. Zmianie uległa także nazwa - z Pekao SA, na Bank Pekao. Koszty całej operacji sięgnęły 40 mln zł. / Media
Ostatnie lata to okres wyjątkowo częstych zmian wizerunków polskich firm. W tej dekadzie swoje logotypy pozmieniały największe rodzime przedsiębiorstwa, przede wszystkim z branży finansowej.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak