Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Duży SUV z bogatym wyposażeniem – jakie pakiety wybierać?

29 listopada 2016, 05:45
Ten tekst przeczytasz w mniej niż minutę
Układ napędowy Lexusa RX 450h składa się w sumie z trzech silników. Jeden z nich to 3,5-litrowa, wolnossąca V-szóstka pracująca w cyklu Atkinsona, a dwa pozostałe to agregaty elektryczne. Zestaw oferuje 313 koni mechanicznych, rozpędza SUV-a do setki w 7,7 sekundy i gwarantuje spalanie w każdych warunkach na poziomie 5,3 litra. Warto przypomnieć, że mówimy o aucie ważącym 2100 kilogramów, którego nie ładuje się z zewnętrznej sieci. Do skutecznego obniżania zużycia paliwa wystarcza mu energia odzyskiwana z hamowania i z optymalizacji pracy silnika benzynowego. Regularna cena RX 450h w wersji Elegance wynosi 348 900 złotych. W ofercie wyprzedażowej otrzymamy rabat o wartości 53 tysięcy, co powoduje, że cena maleje do 295 900 złotych. Wyposażenie Lexusa jest bogate. Składa się z elektrycznie regulowanych, podgrzewanych i wentylowanych przednich foteli z regulowanym podparciem lędźwiowym, inteligentnego kluczyka, czujników parkowania i kamery cofania, elektrycznie unoszonej klapy bagażnika, systemu multimedialnego z nawigacją i ekranem o przekątnej 8 cali oraz 9 głośnikami, skórzanej tapicerki, 20-calowych obręczy aluminiowych, przednich i tylnych reflektorów LED, diodowych kierunkowskazów sekwencyjnych oraz alarmu z lokalizacją GPS. Standardem jest też szeroki zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, obejmujący układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu ze wspomaganiem utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, automatyczny przełącznik świateł drogowych, układ rozpoznawania znaków drogowych, układ ochrony przeciwzderzeniowej z automatycznym hamowaniem w pełnym zakresie prędkości i wykrywaniem pieszych, wykrywanie zmęczenia kierowcy oraz 10 poduszek powietrznych, w tym poduszki chroniące kolana kierowcy i pasażera. Podczas konfigurowania RX-a można wybrać kilka pakietów wyposażenia dodatkowego. Pakiet GPS kosztuje 16,5 tysiąca złotych – w ofercie promocyjnej da się go kupić taniej o 3,5 tysiąca. W ramach pakietu w aucie pojawia się automatyczna kontrola recyrkulacji powietrza, ekran multimedialny o wielkości 12,3 cala, 12 głośników firmy Pioneer, tuner DAB, ładowarka indukcyjna, korekcja czasu zegarka na podstawie odczytów modułu GPS, kontroler dotykowy i nawigacja premium. Za 3500 złotych nabywca może zdecydować się na pakiet BSM zawierający system monitorowania martwego pola i ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas cofania.
Układ napędowy Lexusa RX 450h składa się w sumie z trzech silników. Jeden z nich to 3,5-litrowa, wolnossąca V-szóstka pracująca w cyklu Atkinsona, a dwa pozostałe to agregaty elektryczne. Zestaw oferuje 313 koni mechanicznych, rozpędza SUV-a do setki w 7,7 sekundy i gwarantuje spalanie w każdych warunkach na poziomie 5,3 litra. Warto przypomnieć, że mówimy o aucie ważącym 2100 kilogramów, którego nie ładuje się z zewnętrznej sieci. Do skutecznego obniżania zużycia paliwa wystarcza mu energia odzyskiwana z hamowania i z optymalizacji pracy silnika benzynowego. Regularna cena RX 450h w wersji Elegance wynosi 348 900 złotych. W ofercie wyprzedażowej otrzymamy rabat o wartości 53 tysięcy, co powoduje, że cena maleje do 295 900 złotych. Wyposażenie Lexusa jest bogate. Składa się z elektrycznie regulowanych, podgrzewanych i wentylowanych przednich foteli z regulowanym podparciem lędźwiowym, inteligentnego kluczyka, czujników parkowania i kamery cofania, elektrycznie unoszonej klapy bagażnika, systemu multimedialnego z nawigacją i ekranem o przekątnej 8 cali oraz 9 głośnikami, skórzanej tapicerki, 20-calowych obręczy aluminiowych, przednich i tylnych reflektorów LED, diodowych kierunkowskazów sekwencyjnych oraz alarmu z lokalizacją GPS. Standardem jest też szeroki zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, obejmujący układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu ze wspomaganiem utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, automatyczny przełącznik świateł drogowych, układ rozpoznawania znaków drogowych, układ ochrony przeciwzderzeniowej z automatycznym hamowaniem w pełnym zakresie prędkości i wykrywaniem pieszych, wykrywanie zmęczenia kierowcy oraz 10 poduszek powietrznych, w tym poduszki chroniące kolana kierowcy i pasażera. Podczas konfigurowania RX-a można wybrać kilka pakietów wyposażenia dodatkowego. Pakiet GPS kosztuje 16,5 tysiąca złotych – w ofercie promocyjnej da się go kupić taniej o 3,5 tysiąca. W ramach pakietu w aucie pojawia się automatyczna kontrola recyrkulacji powietrza, ekran multimedialny o wielkości 12,3 cala, 12 głośników firmy Pioneer, tuner DAB, ładowarka indukcyjna, korekcja czasu zegarka na podstawie odczytów modułu GPS, kontroler dotykowy i nawigacja premium. Za 3500 złotych nabywca może zdecydować się na pakiet BSM zawierający system monitorowania martwego pola i ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas cofania. / Media
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Komentarze(1)

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
  • rgr
    2016-11-29 16:41:04
    artykuł powinien mieć tytuł "ratujmy niemieckie koncerny, tak szybko tracą udziały w rynku"
    0

Zobacz więcej