Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Duży SUV z bogatym wyposażeniem – jakie pakiety wybierać?

29 listopada 2016, 05:45
Układ napędowy Lexusa RX 450h składa się w sumie z trzech silników. Jeden z nich to 3,5-litrowa, wolnossąca V-szóstka pracująca w cyklu Atkinsona, a dwa pozostałe to agregaty elektryczne. Zestaw oferuje 313 koni mechanicznych, rozpędza SUV-a do setki w 7,7 sekundy i gwarantuje spalanie w każdych warunkach na poziomie 5,3 litra. Warto przypomnieć, że mówimy o aucie ważącym 2100 kilogramów, którego nie ładuje się z zewnętrznej sieci. Do skutecznego obniżania zużycia paliwa wystarcza mu energia odzyskiwana z hamowania i z optymalizacji pracy silnika benzynowego. Regularna cena RX 450h w wersji Elegance wynosi 348 900 złotych. W ofercie wyprzedażowej otrzymamy rabat o wartości 53 tysięcy, co powoduje, że cena maleje do 295 900 złotych. Wyposażenie Lexusa jest bogate. Składa się z elektrycznie regulowanych, podgrzewanych i wentylowanych przednich foteli z regulowanym podparciem lędźwiowym, inteligentnego kluczyka, czujników parkowania i kamery cofania, elektrycznie unoszonej klapy bagażnika, systemu multimedialnego z nawigacją i ekranem o przekątnej 8 cali oraz 9 głośnikami, skórzanej tapicerki, 20-calowych obręczy aluminiowych, przednich i tylnych reflektorów LED, diodowych kierunkowskazów sekwencyjnych oraz alarmu z lokalizacją GPS. Standardem jest też szeroki zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, obejmujący układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu ze wspomaganiem utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, automatyczny przełącznik świateł drogowych, układ rozpoznawania znaków drogowych, układ ochrony przeciwzderzeniowej z automatycznym hamowaniem w pełnym zakresie prędkości i wykrywaniem pieszych, wykrywanie zmęczenia kierowcy oraz 10 poduszek powietrznych, w tym poduszki chroniące kolana kierowcy i pasażera. Podczas konfigurowania RX-a można wybrać kilka pakietów wyposażenia dodatkowego. Pakiet GPS kosztuje 16,5 tysiąca złotych – w ofercie promocyjnej da się go kupić taniej o 3,5 tysiąca. W ramach pakietu w aucie pojawia się automatyczna kontrola recyrkulacji powietrza, ekran multimedialny o wielkości 12,3 cala, 12 głośników firmy Pioneer, tuner DAB, ładowarka indukcyjna, korekcja czasu zegarka na podstawie odczytów modułu GPS, kontroler dotykowy i nawigacja premium. Za 3500 złotych nabywca może zdecydować się na pakiet BSM zawierający system monitorowania martwego pola i ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas cofania.
Układ napędowy Lexusa RX 450h składa się w sumie z trzech silników. Jeden z nich to 3,5-litrowa, wolnossąca V-szóstka pracująca w cyklu Atkinsona, a dwa pozostałe to agregaty elektryczne. Zestaw oferuje 313 koni mechanicznych, rozpędza SUV-a do setki w 7,7 sekundy i gwarantuje spalanie w każdych warunkach na poziomie 5,3 litra. Warto przypomnieć, że mówimy o aucie ważącym 2100 kilogramów, którego nie ładuje się z zewnętrznej sieci. Do skutecznego obniżania zużycia paliwa wystarcza mu energia odzyskiwana z hamowania i z optymalizacji pracy silnika benzynowego. Regularna cena RX 450h w wersji Elegance wynosi 348 900 złotych. W ofercie wyprzedażowej otrzymamy rabat o wartości 53 tysięcy, co powoduje, że cena maleje do 295 900 złotych. Wyposażenie Lexusa jest bogate. Składa się z elektrycznie regulowanych, podgrzewanych i wentylowanych przednich foteli z regulowanym podparciem lędźwiowym, inteligentnego kluczyka, czujników parkowania i kamery cofania, elektrycznie unoszonej klapy bagażnika, systemu multimedialnego z nawigacją i ekranem o przekątnej 8 cali oraz 9 głośnikami, skórzanej tapicerki, 20-calowych obręczy aluminiowych, przednich i tylnych reflektorów LED, diodowych kierunkowskazów sekwencyjnych oraz alarmu z lokalizacją GPS. Standardem jest też szeroki zestaw systemów bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System +, obejmujący układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu ze wspomaganiem utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, automatyczny przełącznik świateł drogowych, układ rozpoznawania znaków drogowych, układ ochrony przeciwzderzeniowej z automatycznym hamowaniem w pełnym zakresie prędkości i wykrywaniem pieszych, wykrywanie zmęczenia kierowcy oraz 10 poduszek powietrznych, w tym poduszki chroniące kolana kierowcy i pasażera. Podczas konfigurowania RX-a można wybrać kilka pakietów wyposażenia dodatkowego. Pakiet GPS kosztuje 16,5 tysiąca złotych – w ofercie promocyjnej da się go kupić taniej o 3,5 tysiąca. W ramach pakietu w aucie pojawia się automatyczna kontrola recyrkulacji powietrza, ekran multimedialny o wielkości 12,3 cala, 12 głośników firmy Pioneer, tuner DAB, ładowarka indukcyjna, korekcja czasu zegarka na podstawie odczytów modułu GPS, kontroler dotykowy i nawigacja premium. Za 3500 złotych nabywca może zdecydować się na pakiet BSM zawierający system monitorowania martwego pola i ostrzegający o ruchu poprzecznym podczas cofania. / Media
Biały hatchback bez klimatyzacji już lata temu przestał być wyróżnikiem flot samochodowych polskich firm. Teraz rodzimi przedsiębiorcy inwestują i coraz częściej zaglądają do segmentu premium. Według danych dostarczonych przez KPMG i Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego aż 86,2 proc. nabywców w grupie samochodów luksusowych to klienci instytucjonalni. A to sprawia, że firmy stały się dla marek takich jak Lexus, BMW czy Mercedes konsumentami priorytetowymi.
Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
image for background

Przejdź do strony głównej