Reklama

Reklama

Reklama

Przewoźnicy, uczcie się. Tak może wyglądać wnętrze pociągu

30 marca 2016, 06:20
Wygląd pojazdu wewnątrz mniej zależy od producenta, a bardziej od przewoźnika, który składa zamówienie (i za nie płaci). Oto dobry wzór. Pierwsze trzy pojazdy dla Kolei Holenderskich (Nederlandse Spoorwegen) są już gotowe. Tuż przed Świętami pojazdy Flirt - dwa 4-członowe i jeden 3-członowy - wyruszyły z zakładu Stadlera w Siedlcach do Holandii
Wygląd pojazdu wewnątrz mniej zależy od producenta, a bardziej od przewoźnika, który składa zamówienie (i za nie płaci). Oto dobry wzór. Pierwsze trzy pojazdy dla Kolei Holenderskich (Nederlandse Spoorwegen) są już gotowe. Tuż przed Świętami pojazdy Flirt - dwa 4-członowe i jeden 3-członowy - wyruszyły z zakładu Stadlera w Siedlcach do Holandii / Media / MAGIC WOLINSKI
Oto, jak wyglądają pociągi pasażerskie, kiedy przewoźnik ma wyczucie estetyki i dobry pomysł na aranżację wnętrz. Tymi pociągami Flirt, które właśnie wyjechały z fabryki w Siedlcach, nie będą jednak podróżowali pasażerowie żadnego z polskich przewoźników. Trafiły do Kolei Holenderskich.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Reklama
Reklama

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

Powiązane

Reklama
Reklama

Reklama

Reklama
Zobacz

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama
Zapisz się na newsletter
Zapraszamy na newsletter Forsal.pl zawierający najważniejsze i najciekawsze informacje ze świata gospodarki, finansów i bezpieczeństwa.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak