Beckham, Messi i Woods: sportowcy, którzy zarabiają miliony, robiąc za "słupy reklamowe"

2 sierpnia 2013, 07:00 | Aktualizacja: 02.08.2013, 14:54
Źródło:gazetaprawna.pl
David Beckham

David Beckham jest między innymi ambasadorem luksusowych zegarków marki Breitling.źródło: Newspix
autor zdjęcia: Chris Joseph

Znani sportowcy coraz częściej zamieniają się w produkty marketingowe, przynoszące sponsorom ogromne zyski. Nie dziwi jednak fakt, że tak chętnie pozwalają robić z siebie "słupy reklamowe" - często 90 proc. ich wielomilionowych majątków pochodzi nie ze sportowych zwycięstw, ale z lukratywnych kontraktów reklamowych.

wróć do artykułu

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
Polub Forsal.pl

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze