O zamiarze zawarcia tej umowy spółka informowała w ub. tygodniu.

"TV Okazje Sp. z o.o. jest podmiotem debiutującym na rynku mediów, zajmującym się sprzedażą pozyskiwanych od zewnętrznych dystrybutorów produktów teleshoppingowych za pośrednictwem telewizji, rynków e-commerce oraz sieci detalicznych" - czytamy w komunikacie.

Kino Polska TV powtórzyło także, że szacuje, iż inwestycja ta będzie miała pozytywny wpływ na zysk EBITDA spółki już w roku 2015.

Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet.

Reklama

>>> Czytaj też: Kino Polska TV kupi TV Okazje zajmujące się teleshoppingiem