"Podtrzymujemy termin końca 2016 jako zakończenia produkcji i wydania "Kurska" na PC i Mac. W przypadku konsol będzie to połowa 2017 roku ze względu na dłuższy proces certyfikacji. Liczymy na 50-100 tys. sztuk w sprzedaży cyfrowej i tyle samo na konsole. Nie wykluczam jednak, że pozyskamy umowę z wydawcą światowym. Wtedy doszłaby sprzedaż 'pudełkowa'. Natomiast chcemy zachować sobie samodzielną dystrybucję na platformie Steam. Poziom 50 tys. sprzedanych egzemplarzy zapewnia nam zwrot kosztów produkcji" - powiedział ISBnews Stępień podczas debiutu spółki na NewConnect

Dodał, że firma ma zainteresowanych ewentualną dystrybucją, a wiele może wyjaśnić się podczas prezentacji na Gamescom i kolejnych targach branżowych. 

Ponadto w IV kw. tego roku ruszy produkcja gry strategicznej Realpolitiks. Tytuł realizowany jest ze środków własnych, ale prezes Jujubee nie wyklucza pozyskania zagranicznego wydawcy, który mógłby dofinansować prace nad grą. Spółka prowadzi również prace nad symulatorem dla zewnętrznego klienta. 

"Zrezygnowaliśmy z własnej produkcji w wersji 'free 2 play'. Koncentrujemy się na segmencie premium, czyli sprzedaży gier. Chcemy realizować 2 projekty równolegle, co daje większe bezpieczeństwo finansowe. Dodatkowo liczymy na przedłużenie współpracy z kontrahentem niemieckim lub pozyskaniem nowego, który zlecałby nam produkcję, co daje potencjał do dodatkowych zysków" - wskazał prezes Jujubee.

Wyprodukowane dotychczas gry przez studio to Flashout 3D, Suspect in Sight i Spellcrafter.

Jujubee S.A. to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo. Spółka została założona w 2012 roku w Katowicach przez byłych pracowników studiów CD Projekt RED (Wiedźmin 2), Traveller's Tales (LEGO Indiana Jones, LEGO Batman) oraz Infinite Dreams (Let's Create! Pottery, Jelly Defense) - Arkadiusza Ducha, Michała Stępnia i Igora Zielińskiego.