"Mamy już kolejne ambitne plany na rok 2016. Już w pierwszym kwartale przeprowadziliśmy pierwsze szkolenia dla wykonawców, właścicieli i pracowników Autoryzowanych Punktów Sprzedaży. W tegorocznej ofercie Libet znów pojawi się kilkadziesiąt nowości. Każda z nich zaliczana jest do klasy Premium. Zamierzamy otworzyć kilkanaście kolejnych APS Platinium, kontynuując procesy optymalizujące zasięg i jakość naszej sieci dystrybucji. Planujemy również zainwestować w pierwszy zakład poza granicami Polski, dysponujący unikalną technologią w zakresie produkcji płyt betonowych, które dodatkowo wzmocnią naszą ofertę Top Premium" - napisał Lehmann w liście do akcjonariuszy.

Przypomniał, że w 2015 r. spółka skoncentrowała się na podnoszeniu standardów obsługi i ekspozycji, rozwijając sieć APS Platinium. Na koniec 2015 r. miała 75 takich punktów.

"Obserwowana sytuacja gospodarcza wskazuje, że 2016 rok może być dla branży budowlanej okresem pełnym wyzwań. Mam jednak przekonanie, że silna pozycja rynkowa Libet oraz nabyte doświadczenie i sprecyzowane plany rozwoju pozwolą nam z sukcesem zmierzyć się z trudnościami, jakie mogą spotkać nas w bieżącym roku" - dodał.

Libet to największy producent kostki brukowej w Polsce oraz lider rynku produktów premium. Jest notowany na warszawskiej giełdzie od 2011 r. Miał 286,55 mln zł skonsolidowanych przychodów w 2015 r.