statystyki

Qumak ma 3-letnią umowę na obsługę telefonicznego centrum Energi-Operator

30 sierpnia 2016, 11:13 | Aktualizacja: 30.08.2016, 14:10
Źródło:ISBnews

Qumak zawarł umowę z Energa-Operator na obsługę Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego, podała spółka. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto, podano także.

Reklama

Reklama




"Qumak wygrał właśnie kontrakt na trzyletnią obsługę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych do centrum awaryjnego i dystrybucyjnego Energa-Operator. Zlecenie podzielone jest na cztery obszary zadaniowe. Pierwszy obszar obejmuje podstawowe działania związane z przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji w zakresie m.in.: zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii oraz przyłączeń, eksploatacji sieci, rozliczeń i windykacji. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów Energa-Operator to 82,5 tys. w skali miesiąca" - czytamy w komunikaci.

Ta część kontraktu o wartości ok. 7,1 mln netto, jest gwarantowana przez zamawiającego. Kolejne trzy obszary rozszerzające są opcjonalne i mogą być zlecone w każdej chwili do 30 czerwca 2019 r., podano także.

Kontrakt będzie obsługiwany całodobowo w otwartym na początku sierpnia przez Qumak Centrum Usług Service Desk w Płocku.

"Mamy bogate, wieloletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu w wielu obszarach TMT (Technology, Media, Telecommunications). Widzimy tu dla nas duże pole do dalszego rozwoju, szczególnie w obliczu szybko zmieniającego i rosnącego rynku BPO. Planujemy wykorzystywać w tym celu kompetencje, którymi już dysponujemy oraz nowe własne innowacyjne rozwiązania, które właśnie tworzymy jako komplementarne uzupełnienie naszej oferty" - skomentował prezes Qumaka Tomasz Laudy, cytowany w komunikacie.

Qumak podkreśla, że ma na swoim koncie wiele podobnych zleceń, wykonanych lub wciąż realizowanych m.in. dla czołowych koncernów telekomunikacyjnych, energetycznych czy przemysłowych. Łącznie, za pośrednictwem spółki Qumak, wsparcie techniczne i informacje otrzymuje obecnie około 25 mln klientów tych firm.

Qumak jest polską spółką informatyczno-technologiczną, notowaną na GPW od 2006 r. Oferuje innowacyjne rozwiązania IT dla sektora prywatnego i publicznego, świadczy usługi obejmujące: konsulting i doradztwo, projektowanie i wdrażanie rozwiązań, wsparcie techniczne i serwisowe oraz rozbudowę rozwiązań.

(ISBnews)

Reklama

Reklama

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

Tylko na Forsal.pl

Infografiki, wykresy, mapy

Opinie

Najnowsze galerie>>

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze