Jednym ze słów, nad którego użyciem warto się zastanowić, jest "zarządzanie". Zdaniem Karoliny Korzeniewskiej, eksperta Antal ds. rekrutacji w branży ubezpieczeń, informację o tym, że kandydat zarządzał, np. projektem lub zespołem, można odebrać tak, jakby sam robił niewiele - poza mówieniem innym, co jest do wykonania. "Zarządzanie konfliktem lub kryzysem można interpretować tak, jakby najpierw dopuściło się do tego, że rzeczony konflikt lub kryzys powstał, a następnie angażowało się innych do rozwiązania sytuacji" - dodaje.

Dlatego, jak pisze Puls Biznesu, zamiast ogólnego sformułowania, kandydat powinien posłużyć się konkretnym przykładem lub przytoczyć liczby.

Umiejętnością, którą lubi chwalić się wielu kandydatów, jest znajomość pakietu Office. Warto pamiętać o tym, że obecnie nie jest to żaden wyróżnik. Elementem każdego CV jest też informacja o znajomości języków. Nie warto wymieniać takich, których poziom nie jest przynajmniej średnio zaawansowany - czyli taki, w którym bez problemu przeprowadzimy rozmowę biznesową.

>>> Czytaj też: Chcesz dobrze zarobić? Oto branża, dla której nadchodzą tłuste lata

Reklama