Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły we wrześniu 9,2 mln zł i były wyższe o 8 proc. rok do roku, zaś ze sprzedaży B2B wyniosły 15,3 mln zł i były wyższe o 611 proc. rok do roku - podano w komunikacie.

"Wyniki danego okresu w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego są zaburzone w segmencie B2B. Wzrost sprzedaży w tym segmencie w październiku 2016 roku w porównaniu do października 2015 roku wynika z faktu, iż w roku 2016 przychody z tytułu realizacji umowy [umowa z Lidl Sp. z o.o. zawarta w czerwcu br. - przyp. ISBnews], zostały zaksięgowane w czwartym kwartale, podczas gdy w roku 2015 przychody z tytułu realizacji analogicznej umowy zostały zaksięgowane w trzecim kwartale roku" - czytamy w raporcie.

W okresie styczeń - październik br. przychody te ukształtowały się na poziomach odpowiednio: 96,6 mln zł (wzrost o 16 proc. rok do roku)  i 29,2 mln zł (wzrost o 17 proc. rok do roku).

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2015 r. Wittchen odnotował 150,9 mln zł przychodów. Spółka jest notowana na GPW od listopada 2015 r.

>>> Czytaj też: Ekspansja Lidla w Polsce. Sieć otwiera swój 600. sklep