Biało-czerwone autokary z bocianami mogą zniknąć z polskich ulic. Według informacji portalu Fly4free.pl, w ramach strategicznej współpracy PolskiBus.com z niemieckim przewoźnikiem, autokary w Polsce mogą zacząć jeździć pod inną marką.

W poniedziałek PolskiBus.com oraz niemiecki przewoźnik autokarowy FlixBus ogłoszą na konferencji prasowej zasady strategicznej współpracy pomiędzy firmami. Z informacji Fly4free.pl wynika, że przewoźnicy poinformują o stopniowym wygaszaniu marki PolskiBus.com w Polsce i zastępowanie jej zieloną marką FlixBus – jednego z największych przewoźników autokarowych w Polsce.

Według Fly4free.pl autobusy PolskiBus.com mają zostać „przemalowane” na kolory FlixBusa, wyposażone w nadajniki GPD, urządzenia do elektronicznej odprawy pasażerów i „system monitorujący bezpieczeństwo jazdy zgodnie ze standardami FlixBusa”.

Integracja przewoźników nie oznacza połączenia Souter Holdings, właściciela marki PolskiBus.com, z niemiecką spółką. Nie wiadomo jednak, jakich zmian poza zmianą marki możemy się spodziewać.

Jak pisze Fly4free.pl, w zeszłym roku po przejęciu przez FlixBusa europejskich operacji Megabus, również należących do Souter Holdings, marka została usunięta z autokarów w ciągu kilku miesięcy. Według nieoficjalnych informacji polski bocian może zniknąć z pojazdów nawet do kwietnia przyszłego roku. Nie jest to jednak pewne.

Reklama

>>> Czytaj też: Teraz Polski Bus, a potem Pendolino. Czeski Leo Express ruszył na podbój polskiego rynku