Współpraca pomiędzy firmami rozpoczęła się w czerwcu 2016. W ramach projektu trwającego cztery miesiące, Divante wdrożyło stronę internetową opartą na systemie CMS Pimcore, na której jest zaprezentowana szeroka oferta produktów wydawniczych Norstedts.

Projekt poprzedziły warsztaty, co pozwoliło na dogłębną analizę potrzeb klientów marki. Wyniki i wnioski były podstawą do określenia zakresu prac.

Na podstawie projektu graficznego dostarczonego przez szwedzką Agencję Oxys, Divante wdrożyło frontend sklepu oraz prace nad integracjami, w tym integracją z wewnętrznym systemem klienta, w którym przechowywane są wszystkie informacje o produktach i autorach.

Mamy nadzieję, że wdrożenie nowoczesnego CMS Pimcore łatwego do zintegrowania z innymi systemami pomoże Nordstedts łatwiej zarządzać i prezentować online szeroką ofertę produktów wydawnictwa - mówi Paulina Sztebner, Project Manager Norstedts.se.

Reklama

W projekcie Divante będzie odpowiedzialne również za hosting aplikacji.

- Nowa strona jest w pełni elastyczna i nowoczesna - to dla nas krok w przyszłość. Nasza baza książek i autorów jest ogromna, ale system przygotowany przez Divante sprawia, że wszystko działa bez zarzutu - mówi Olle Lidbom, Head of Communication w Norstedts Förlagsgrupp.

W przyszłości, Divante i Norstedts Förlagsgrupp będą współpracować także przy innych projektach, między innymi przy serwisie internetowym wydawnictwa skierowanym do młodszego pokolenia czytelników.

Divante specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań IT wspierających rozwój i optymalizację nowych kanałów sprzedaży. Spółka pracuje dla sklepów internetowych, producentów, dystrybutorów i sieci handlowych. Wdraża rozwiązania e-commerce, integruje systemy, projektuje i realizuje działania marketingowe.

Wśród oferowanych przez spółkę usług znajdują się:

• projektowanie serwisów e-commerce pod kątem usability;
• wdrożenia uznanych platform e-commerce i narzędzi marketingowych, m.in. Magento, SAP hybris;
• zintegrowane działania reklamowe w internecie, opierające się na personalizowanym przekazie, e-mail marketingu i reklamie efektywnościowej;
• wsparcie działań w obszarze m-commerce i app mobile;
• badania potrzeb konsumentów, analizy wzajemnego oddziaływania różnych kanałów sprzedaży (ROPO);
• działania wspierające, które obejmują bezpieczny hosting i migracje.




W 2015 roku Divante znalazło się w zestawieniu TOP3 najlepszych firm wdrażających technologię Magento, przygotowanym przez serwis Clutch.co: https://clutch.co/developers/magento/research. Spółka została także finalistą międzynarodowego konkursu Online Retail Awards – 2015 w kategorii E-commerce or m-commerce company of the year.

Od marca 2015 Divante wchodzi w skład grupy kapitałowej OEX.