Warszawa, 06.02.2017 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Vistula Group w styczniu 2017 roku wyniosły ok. 43,6 mln zł i były wyższe o ok. 8% w skali roku, podała spółka.
"Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w styczniu 2017 roku przez grupę kapitałową spółki w poszczególnych segmentach działalności operacyjnej przedstawiały się następująco:
a) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 27,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2016 r. o około 15,0% .
b) Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 14,5 mln zł i były na tym samym poziomie co w styczniu 2016 r." - czytamy w komunikacie.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy kapitałowej na koniec stycznia 2017 roku wyniosła 30,5 tys. m2 i była wyższa o 11,2% licząc rok do roku.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 r. spółka miała 518 mln zł skonsolidowanych przychodów.
(ISBnews)