W ofercie Anti przydzieliła 203.140 akcji serii C po cenie 3,60 zł w ramach subskrypcji, w której oferowano 1,7 mln akcji. Pozyskała ponad 700 tys. zł brutto.

Na akcje spółki w Transzy Małych Inwestorów złożono 114 zleceń kupna na łączną liczbę 122.585 akcji z oferowanych 400 tys. akcji. W ramach Transzy Dużych Inwestorów złożono 5 zapisów na łączną liczbę 80.555 akcji z oferowanych 1,3 mln akcji.

Na początku grudnia Anti przewidywała, że jej nakłady inwestycyjne wyniosą w najbliższych latach 7,5-8,5 mln zł w tym 5,6 mln zł miało pochodzić z oferty publicznej nowych akcji.

Wiceprezes Anti Marcin Bużantowicz podkreślił wtedy, że cele strategiczne spółki będą na pewno zrealizowane, nawet jeśli nie uda się pozyskać zaplanowanej kwoty z oferty, jednak czas realizacji wyniesie więcej niż 2-3 lata.

Reklama

W 2009 roku Anti zamierza utrzymać dynamikę wyników na obecnym poziomie. Spółka ma już zapewnione 30% kontraktów na 2009 rok, na ok. 10 mln zł. Firma złożyła już w przetargach swoje oferty, warte ok. 15 mln zł.

W 2007 roku przychody spółki wzrosły do 12,4 mln zł z 8,1 mln zł rok wcześniej. Zysk netto zwiększył się odpowiednio do 0,76 mln zł z 0,13 mln zł.

W 2009 roku spółka ma mieć 30 mln zł sprzedaży i 2,47 mln zł zysku netto wobec odpowiednio 22 mln zł i 1,45 mln zł, przewidywane na koniec 2008 roku.

W pierwszym półroczu 2008 roku spółka miała 9,5 mln zł sprzedaży i 0,68 mln zł zysku netto.

Kapitał Anti dzielił się przed ofertą na 5,005 mln akcji o nominale 10 gr każda. Ponad 92% akcji posiadała rodzina Rzepów z prezesem Arkadiuszem Rzepą mającym 52,15 proc. kapitału. Prawie 8 proc. miał natomiast wiceprezes Marcin Bużantowicz.

Wrocławska spółka Anti działa w branży małej architektury. Świadczy specjalistyczne usługi w zakresie renowacji dziedzińców i placów miejskich, rewaloryzacji zabytkowych założeń ogrodowych i parkowych, budownictwa małych obiektów i fontann oraz urządzania i pielęgnacji terenów zielonych. Zajmuje się także utrzymywaniem przestrzeni oraz obiektów użyteczności publicznej i mieszkalnej.

Anti 90 proc. przychodów uzyskuje od firm i instytucji sektora publicznego, a ci kontrahenci dają pewność płatniczą. Ponadto w budżetach gmin zaplanowano na najbliższe lata wydatki pozwalające na wzrost rynku na którym działa firma o kilkadziesiąt procent rocznie.