Warszawa, 31.03.2017 (ISBnews) - Orbis zawarł z indywidualnym inwestorem przyrzeczoną umowę sprzedaży hoteli Mercure Jelenia Góra i hotelu Mercure Karpacz Resort za łączną cenę 26,5 mln zł netto, podała spółka.
"Jednocześnie emitent potwierdza, że hotele [...] będą kontynuowały prowadzenie działalności hotelowej pod marką Mercure na podstawie długoterminowych umów franczyzy zawartych pomiędzy emitentem i kupującym" - czytamy w komunikacie.
W lutym br. Orbis zawarł z indywidualnym inwestorem (jako kupującym) przedwstępną umowę sprzedaży zorganizowanych części przedsiębiorstwa, w postaci hoteli Mercure Jelenia Góra oraz Mercure Karpacz Resort, za łączną cenę 26,5 mln zł netto.
Orbis posiada największą sieć hoteli w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, która obejmowała 116 obiektów z ok. 19,7 tys. pokoi na koniec 2016 r. Najwięcej hoteli - 70 - Orbis posiadał w Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 1997 r.
(ISBnews)