Warszawa, 21.11.2017 (ISBnews) - LPP w celach na przyszły rok zakłada m.in. wzrost marży r/r do 53-54% i kontynuację dwucyfrowych wzrostów sprzedaży, podała spółka.
"Cele na 2018:
- kontynuacja dwucyfrowych wzrostów sprzedaży grupy, dzięki rozwojowi salonów oraz e-commerce.
- marża grupy powinna znaleźć się w przedziale 53-54% (wzrost r/r).
- utrzymanie długu netto na niskim poziomie, m.in. przez dalszą poprawę kapitału obrotowego" - czytamy w prezentacji.
LPP podało, że marża brutto Grupy powinna wynieść ok. 53% w 2017 r.
W oczekiwaniach na przyszły rok spółka podała jako szanse "otwarcie salonów LPP w nowych krajach" i "wejście z e-commerce na nowe rynki oraz dalszy rozwój e-sklepów w Rosji", natomiast jako ryzyka postrzega "zakaz handlu w niedzielę (18% sprzedaży)" i "niekorzystne tendencje
na USD, EUR, RUB w stosunku do PLN".
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.
(ISBnews)