"Obecnie nasza sieć liczy 30 stacji nadawczych, do końca roku chcemy ich mieć minimum 300" - powiedział prezes PPP Marketing Cezary Terepka. Docelowo spółka chce mieć 550 stacji głównie w największych miastach.

"Obecnie nasze stacje pokrywają warszawskie galerie handlowe, lotnisko, dworzec PKP. Docelowo chcemy być obecni w większych miastach, ale ustawienie stacji w mniejszym mieście na życzenie klienta nie jest żadnym problemem" - zaznaczył Terepka.

System reklamowy polega na nadaniu przekazu reklamowego klientowi, który jest w bliskości stacji nadawczej (czyli może to być np. informacja o promocji w sklepie obok którego właśnie przechodzi). Testy przeprowadzone w trakcie weekendu w działającej sieci ProxyAd wykazały 400 tys. nawiązanych połączeń.

W modelu biznesowym proponowanym przez PPP, klient płaci za wiadomość zaakceptowaną i przyjętą przez odbiorcę.

Reklama

W sieci ProxyAd zrealizowano kampanie reklamowe kosmetyków Joko oraz magazynu "Film". PPP jest również partnerem Polskiej Telefonii Cyfrowej (operator sieci Era).