223 imprezy targowe, 720 tys. m.kw. wynajętej powierzchni, 32, 1 tys. wystawców i ponad 1,06 mln zwiedzających - to efekty minionego roku. W branży karty rozdają dwaj organizatorzy: Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Targi Kielce. Reszta firm znajduje się o przynajmniej dwie długości za tą dwójką - odnotowuje gazeta.

Naszą branżę wystawienniczą czeka wszak jesienny test prawdy. W czasach kryzysu bowiem występuje większa fluktuacja wystawców. Część firm rezygnuje z udziału skarżąc się, że żąda tego zagraniczna centrala. Na razie jednak nie jest źle. Chociaż, jak zauważa prezes Targów Kielce, Andrzej Mochoń: "Polski rynek wygląda tak, jak handel detaliczny 10 lat temu. Mamy i hipermarkety, i szczęki. Kiedyś szczęki, czyli targi bez dobrej infrastruktury, muszą zakończyć działalność".

O tym w publikacji "Pulsu Biznesu".



Reklama