"Aby zapobiec znacznemu pogorszeniu na rynku reklamowym w prasie drukowanej oraz wzrostom kosztów papieru, zarząd zdecydował się na podwyżkę ceny +Gazety Wyborczej+ drugi raz w tym roku. Jednak jakikolwiek pozytywny wpływ w 2009 roku może być całkiem zredukowany przez pogorszenie na rynku reklamowym" – napisali analitycy KBC.

"Nasze prognozy zysku netto na 2009 rok zostały obniżone o 1,1 proc. do 41,4 mln zł (wzrost o 76,7 proc. r/r), ale na 2010 rok zostały podwyższone o 4,5 proc. do 49,6 mln zł (wzrost o 19,9 proc. r/r). Podwyższyliśmy naszą wycenę o 9 proc. do 12,0 zł za akcję, chociaż wciąż zakłada ona 16-proc. potencjał do spadku. Podtrzymujemy naszą rekomendację +sprzedaj+" - podano