“Cele emisji: nowe produkty, zakup kontentu, akwizycje – 6,2 mln zł, technologia, urządzenia techniczne – 2 mln zł, marketing – 2 mln zł, zwiększenie kapitału pracyjącego – 1 mln zł” – czytamy w prospekcie. 4Fun Media jest operatorem kanałów telewizyjnych 4fun.tv i rebel:tv. Grupa zajmuje się również produkcją telewizyjną oraz sprzedaż i dystrybucja polskich i zagranicznych kanałów telewizyjnych operatorom kablowym. “Celem strategicznym telewizji jest utrzymanie wysokiego tempa wzrostu przychodów, dalsze budowanie zasięgu technicznego oraz udziału w rynku pod względem oglądalności. W ciągu najbliższych 3 lat 4fun.tv stawia sobie za cel: -pozyskać ok. 52% rynku pod względem zasięgu technicznego (nie uwzględniając nowych płaszczyzn dystrybucji), -zostać liderem stacji tematycznych, niszowych skierowanych do grupy w wieku 16-49 lat; celem jest osiągnięcie ok. 1,2% udziału w rynku (oglądalność), -uzyskać ok. 1,5% udziału w rynku reklamowym” – podano w prospekcie.

Przedział cenowy w ofercie publicznej spółki medialnej 4Fun Media wynosi od 14 do 17 zł za akcję, podała spółka w prospekcie emisyjnym.
“Przedział cenowy, w którym będą przyjmowane deklaracje nabycia w ‘book-building’ wynosi od 14 do 17 zł za akcję. Cena emisyjna Akcji Oferowanych wynosi maksymalnie 17 zł i nie może być niższa niż wartość nominalna akcji” - czytamy w prospekcie.

Spółka zaoferuje 800 tys. akcji, w tym 600 tys. w transzy inwestorów instytucjonalnych i 200 tys. w traszy indywidualnej. W przypadku objęcia wszystkich akcji nowi akcjonariusze będą mieli łącznie 19,69% kapitału i głósów w spółce. Składanie delaracji nabycia potrwa od 12 do 15 października. Zapisy na akcje odbędą się w dniach 18 - 20 października. Podanie ceny emisyjnej odbędzie się przed rozpoczęciem zapisów. W 2009 roku 4Fun Media miała 13,5 mln zł przychodów, 4,97 mln zł zysku EBITDA, 3,82 mln zł zysku operacyjnego i 3,14 mln zł zysku netto.