Spółka przymierza się do konsolidacji segmentu portali o tematyce sportowej.

"W porównaniu do rozwiniętych rynków piłkarskich takich jak niemiecki, angielski czy francuski mamy ogromny potencjał wzrostu. W związku z Euro 2012 spodziewamy się bardzo dużego wzrostu zainteresowania piłką nożną i dojrzewania rynku. Już w 2010 r. liczba widzów na meczach ekstraklasy zwiększyła się o 68%. Naszym zdaniem, po zakończeniu Euro 2012 liczba ta nadal będzie znacząco wzrastać, ze względu na powstanie nowoczesnych stadionów w największych miastach, a także dlatego, iż 80% osób deklarujących zainteresowanie sportem wskazuje właśnie na piłkę nożną" - powiedział prezes Wasowski Ventures, jeden z głównych udziałowców Goal.pl Piotr Wąsowski, cytowany w komunikacie.

Spółka zaznacza, że rynek portali internetowych o tematyce piłkarskiej w Polsce jest bardzo rozdrobniony.

"To najczęściej małe, prywatne inicjatywy bez dużego przebicia medialnego, ale z dosyć dobrymi nazwami domen i pewną stałą rzeszą fanów. Dlatego zdecydowaliśmy się na konsolidację tego rynku, a na to potrzebne są środki. Stąd decyzja o NewConnect. Z rynku chcielibyśmy zebrać ponad milion złotych" - dodał Wąsowski.

Reklama

Goal.pl podaje, że generuje ponad 8,5 mln odsłon miesięcznie. W bieżącym roku portal zamierza wypracować 2 mln zł przychodów i ok. 250 tys. zł EBITDA, podano również.