Wcześniej firma podawała, że "aktywnie" przygotowuje się do wejścia na główny rynek GPW, a w procesie przeniesienia notowań wspiera ją Noble Securities. Miałoby to się odbyć pod koniec bieżącego roku.

Agroliga, notowana na NewConnect spółka spożywcza działająca na Ukrainie, planuje wejść do ścisłej czołówki dostawców żywności we wschodniej części kraju. Ma na to pozwolić nowa strategia spółki, której głowne elementy to zwiększenie mocy produkcyjnych olejów z 55 tys. ton do 70 tys. ton do 2015 r. (docelowo 100 tys. ton); zwiększenie banku ziemi grupy o 36%, do 12,3 tys. ha oraz rozwój segmentu mleczarskiego. Ma on polegać na zwiększeniu stada o 600 krów do 1400 sztuk i rozpoczęciu produkcji mleka w proszku oraz serów miękkich.

Grupa Kapitałowa Agroliga, zarejestrowana na Cyprze ma pięć ukraińskich spółek, w większości prowadzących działalność w rejonie Charkowa. Koncentruje się na produkcji oleju, zbóż i mleka. W 2012 r. przychody ze sprzedaży wyniosły 16,5 mln euro, natomiast zysk netto spółki osiągnął 3,2 mln euro. Od lutego 2011 r. Agroliga jest notowana na New Connect.