W ujęciu narastającym za 10 miesięcy 2013 r. sprzedaż Grupy Redan wyniosła 368 mln zł i była o 6% wyższa w ujęciu r/r.

Powierzchnia całej sieci GK Redan na koniec października wyniosła 100,3 tys. m2, co oznacza 2% przyrost powierzchni handlowej r/r.

W sieci dyskontowej poziom sprzedaży towarów w październiku 2013 r. wyniósł 21,9 mln zł, co oznacza poziom o 3% wyższy niż w październiku ubiegłego roku. Sprzedaż po 10 miesiącach br. osiągnęła poziom 189,1 mln zł i była wyższa o ok. 5% r/r. Sieć Textilmarket na koniec października składała się z 281 sklepów własnych o łącznej powierzchni 61,2 tys. m2, co oznacza analogiczną wielkość do października 2012 r.

Wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w październiku 2013 r. wyniosła 18,8 mln zł i była niższa o 20% od osiągniętej w październiku 2012 r. Sprzedaż po 10 miesiącach br. wynosiła 178,9 mln zł, co oznacza wzrost 7% r/r. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec października 2013 r. miały łączną powierzchnię 39,1 tys. m2, co oznacza wzrost powierzchni handlowej o ok. 6% r/r.

Reklama

Sprzedaż towarów Grupy Redan poprzez sklepy internetowe w październiku 2013 r. osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza prawie 2% wzrostu do października 2012 r. Natomiast za 10 miesięcy sprzedaż wynosiła 22,6 mln zł, co oznacza wzrost o 40% r/r.

Grupa Kapitałowa Redan prowadzi działalność w zakresie detalicznej sprzedaży odzieży w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Redan opiera się na dwóch filarach: dyskontowym (sieć sklepów Textilmarket) oraz modowym (marki Top Secret, Troll oraz - od 2011 r. - Drywash). Od 2003 roku spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie. W 2012 r. spółka odnotowała 440 mln zł skonsolidowanych przychodów.