"Łącznie w 2014 roku planowane jest zwiększenie powierzchni sieci sklepów o około 28 proc.do ok. 756 tys. m2. Planowane jest także uruchomienie pierwszych dwóch sklepów Reserved w Niemczech oraz pięciu sklepów (po jednym dla każdej marki) w Chorwacji" - czytamy w raporcie rocznym.

Na koniec IV kw. 2013 r. GK LPP dysponowała 1 320 sklepami marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay o łącznej powierzchni 588,7 tys. m2. Po sesji 21 marca LPP znajdzie się w składzie indeksu WIG20.

>>> Rybiński: Dlaczego kupuję w salonach Reserved, a nie w HM czy w Zarze. Czytaj więcej

Wyniki finansowe

Reklama

LPP odnotowało 181,36 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w IV kw. 2013 r. wobec 146,39 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 261,75 mln zł wobec 185,08 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1266,97 mln zł w IV kw. 2013 r. wobec 962,11 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-IV kw. 2013 r. spółka miała 430,86 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 352,43 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 4116,27 mln zł w porównaniu z 3223,76 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-IV kw. 2013 r. wyniósł 394,47 mln zł wobec 348,83 mln zł zysku rok wcześniej.