"Bez wątpienia Włochy to jeden z naszych priorytetowych kierunków – słuszność prowadzonej przez nas strategii rozwoju sieci potwierdzają znakomite wyniki odnotowywane na tamtejszym rynku e-handlu. W dodatku coraz więcej mieszkańców tej części Europy chce nabywać produkty właśnie przez internet – w roku 2014 z takiej możliwości skorzysta blisko 14,4 miliona Włochów!" - powiedział prezes Integer.pl Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

Dodał, że badając popularność swojego rozwiązania na innych silnych rynkach e-commerce, takich jak np. Wielka Brytania, już teraz spółka może stwierdzić, że "to nie koniec ofensywy". Według niego, zapotrzebowanie na paczkomaty we Włoszech będzie zdecydowanie większe.

>>> Czytaj też: InPost rozpycha się na Wyspach. Paczkomaty pojawią się przy londyńskim metrze

Innowacyjne urządzenia Grupy Integer.pl są już dostępne w 19 krajach na całym świecie - w zaledwie 2 lata znalazły się w Arabii Saudyjskiej, Australii, Chile, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Islandii, na Litwie, Łotwie, Ukrainie, w Estonii, Polsce, Rosji, na Cyprze, Słowacji, w Czechach, a także w Kolumbii, Kostaryce, Salwadorze oraz Gwatemali. Łącznie na całym świecie funkcjonuje - w różnych modelach biznesowych - niemal 3 500 paczkomatów InPost, czytamy w komunikacie.

Reklama

Spółka informuje, że InPost rozpoczyna działalność we Włoszech we współpracy z Banzai – największą platformą e-commerce we Włoszech.

>>> Polecamy: Kariera na wekslach, czyli jak się pracuje w InPoście