"Rynek ubezpieczeń jest jednym ze strategicznych obszarów rozwoju spółki. Nasza siła to zaufanie do marki Poczty Polskiej. Oferta jest prosta, przystępna cenowo, a co najważniejsze - obecna w największej sieci dystrybucyjnej w tym kraju. Dziś mamy już duże osiągnięcia w rozwoju produktów bankowych - teraz przyszła pora na mocne uderzenie w segmencie ubezpieczeń" - powiedział członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing Janusz Wojtas, cytowany w komunikacie.

Ubezpieczenie pocztowe będą dostępne między innymi w 640 pocztowych strefach finansowych. W pozostałych placówkach Poczta przeszkoliła asystentów – prawie 6 tys. osób, które już sprzedają produkty ubezpieczeniowe. Placówki pocztowe są wyposażone w aplikacje, które pozwalają na sprzedaż ubezpieczeń online w trakcie jednej wizyty klienta, podkreśla Poczta.

Poczta Polska poinformowała też, że przygotuje specjalny proces sprzedaży dostosowany do specyfiki pracy listonosza, który będzie wspierany przez specjalnie opracowane aplikacje na urządzeniach mobilnych.

>>> Czytaj też: Poczta Polska pozywa PGP, Integer.pl i OZNOP

Reklama