Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchen wyniosły 18,9 mln zł w listopadzie br. i były wyższe o 7% niż rok wcześniej, poinformowała spółka.

W okresie styczeń-listopad sprzedaż spółki Wittchen wyniosła 127,7 mln zł i była wyższa o 17% w skali roku. Sprzedaż detaliczna wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 25% r/r, zaś sprzedaż B2B po jedenastu miesiącach tego roku pozostała bez zmian r/r i wyniosła 34,5 mln zł.

Wittchen jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż luksusowego obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. W 2014 r. Wittchen odnotował 27,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przy 130,5 mln zł przychodów.