"W zależności od planów przekształcenia w spółkę akcyjną i pozyskania środków na rozwój, chcemy zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku. Zakładamy, że byłby to etap przejściowy do docelowego wejścia na rynek główny GPW" - powiedział ISBnews Ćwiek podczas konferencji "Wall Street" Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych w Karpaczu. 
Spółka zakłada, że wydatki związane z planami inwestycyjnymi w obszarze strategii rozwoju wyniosą ok. 5 mln zł. 
"Priorytetem jest rozwój na rynku video on demand (VOD), część tego budżetu mają być zainwestowane w nowe licencje, a także rozwój aplikacji do integracji naszego serwisu na platformach Smart TV. Rozmawiamy o współpracy z czołowymi producentami telewizorów" - dodał menedżer CDA.pl. 
Jak dodał, w tym roku CDA.pl rozpoczęło sprzedaż abonamentów premium (dynamika sprzedaży sięga 40% miesięcznie) sprzedawane obok dotychczasowego modelu reklamowego. Firma chce rozwijać ponadto reklamę streamingową, która również notuje wysokie tempo wzrostu. 
Strategia rozwoju koncentruje się na maksymalizacji potencjału popularności serwisu poprzez rozwój w VOD, smartTV, mobilnym, rozszerzaniu funkcjonalności portalu. Dodatkowo firma zamierza odświeżyć wizerunek portalu CDA.pl i dopasować do najnowszych trendów. 
Według badania Megapanel, w grudniu 2015 portal zanotował ponad 182 mln odsłon i miał prawie 6,64 mln użytkowników, co daje ponad 27% zasięgu w polskim internecie. 
(ISBnews) 
Reklama
        
    Reklama
        
    Reklama
Reklama
        Reklama
Reklama