"W 2017 roku szykujemy kolejne tytuły. 'Metal Fist' i 'Highway Getaway' wydamy w I kwartale, w następnym ruszy nowa edycja 'Real Boxing' z Manny Pacquiao. Ponadto mamy spory napływ propozycji gier do programu wydawniczego, więc jestem spokojny o przynajmniej dwa kolejne tytuły" – powiedział Kościelny na konferencji prasowej.

Ocenia, że szczególnie „Metal Fist" ma potencjał w związku ze znacznie szerszą grupą odbiorców, lepszym FTUX (first time user experience) i atrakcyjniejszą „pętlą monetyzacji" od Real Boxing. Gra będzie miała również zoptymalizowaną wydajność, rozbudowane elementy zakupów i plik poniżej 100 mb. Highway Getaway będzie z kolei monetyzowany na zasadzie mikropłatności i reklam. Vivid jest tu współproducentem z udziałem w przychodach.

Tymczasem "Real Boxig: Manny Pacquiao" ma szczególny potencjał promocyjny ze względu na aktualnego bokserskiego mistrza świata, szczególnie cenionego w Azji. Vivid Games poniesie niskie nakłady inwestycyjne w związku z nową edycją bokserskiego IP i ma atrakcyjny udział w przychodach z tytułu.

Według słów prezesa, nowe tytuły mają przyciągnąć przede wszystkim nowych użytkowników, a w celu budowania rozpoznawalności Vivid Games wykorzysta swoje know how i relacje ze sklepami.

Kościelny wskazał, że w minionym kwartale przeprowadzono wzmocnienie działu wydawniczego, zwiększenie wydajności produkcji i optymalizację kosztów, co ma przynieść korzyści przy przyszłorocznych wydaniach gier. Ponadto deweloper ma zapewnione finansowanie na realizowanie swoich projektów.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował we wrześniu 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)